Filem Rambo 5 2015 - Beritahu

Informasi segenap lapisan

Filem Rambo 5 2015

Rambo 5 Darah terakhir

Sylvester Stallone akan kembali menggegarkan layar perak apabila sekali lagi mengumumkan kemunculannya di pawagam tidak lama  lagi. Sylvester Gardenzio Stallone lahir pada 6 Julai 1946 kita telah berusia 68 tahun masih gah lagi untuk melakonkan watak Rambo dalam Rambo 5 Last Blood (Darah Terakhir) seterusnya menjadikan filem yang ke 51 beliau selepas filem Reach Me pada tahun 2014. 



Filem keempat Rambo 2008 berkisarkan perang Vietnam seolah-olah menjadi episod terakhir kisah di Vietnam, nampak gayanya tidak berhenti disitu. Ini setelah rancangan seterusnya Rambo 5 dicadangkan telah disekat oleh Splendid Film selepas dua bulan berikutnya untuk perfileman. 

Rambo 5 Darah Terakhir

Dalam satu temuramah semasa pembikinan filem yang lalu, Expendables 3, Sylvester Stallone menyatakan beliau telah menulis skrip untuk pembikinan filem Rambo 5. Melalui pernyataan dialog beliau di bawah ini, Stallone menyatakan sasaran Rambo 5 sebagai projek filem beliau seterusnya. 

I’m getting ready for ['Rambo 5']. I’m starting to work out. I’m going to be appropriately vicious and all that stuff, but intellectual. A killer with a heart. Smart, yet stupid. Tall, yet short. Broad, but thin. You know what I mean. We’re going to try to cover all the boundaries.



Slyvester Stallone atau nama pendeknya Sly sedang giat mempersiapkan diri dengan latihan fizikal untuk merealisasikan filem Rambo 5 tersebut. Beliau dengan yakin sekali lagi ingin menjayakan watak Rambo dalam projek Rambo 5 Darah Terakhir.

Namun desas desus menyatakan Rambo 5 tidak akan berlaku dalam masa terdekat ini, memandangkan kemampuan filem  Expendables 3 arahan Stallone hanya berjaya mencapai box office USD$39.3 juta hasil jualan tiket di Amerika (domestik), di bawah sasaran ditetapkan oleh penerbit. 


Sly dengan filem pertama The Party at Kitty and Studs pada 1970, menyatakan kesungguhannya menulis skrip untuk  mengarahkan Rambo 5 tetapi disebabkan faktor jualan tiket yang lemah berdasarkan filem sebelum ini, menjadikan penulisannya diragui oleh penerbit untuk filem Rambo 5. Kos kasar perbelanjaan filem Rambo 5 kira-kira USD$50 juta sama seperti kos filem Rambo 2008 dahulu. Filem Rambo 2008 telah mendapat jualan tiket sebanyak USD$42.8 juta hasil jualan tiket domestik bagaimanapun telah berjaya membuat kutipan filem keseluruhan sebanyak USD$113.2 juta.



Atas alasan jualan kutipan luar Amerika yang memberansangkan ini, beliau percaya projek filem Rambo 5 mampu direalisasikan pada tahun 2015. 


Pembikinan filem Rambo 5 Last Blood akan mula dilaksanakan selepas tamat filem Creed. Ini menjadikan ia impak jelas kepada perlaksanaan projek filem seterusnya. Ia disahkan sendiri oleh Stallone dalam laman twitter beliau di bawah ini.

Rambo 5 last blood

Rambo 5 Last Blood merupakan filem sains-fiksyen novel Hunter (hak mutlak perfileman Sly). Ia berkisarkan kisah dadah berhampiran sempadan Amerika Syarikat dan Mexico. Ini menjadi kemuncak terakhir kemunculan beliau untuk keluar berperang. Dikhabarkan Rambo 5 merupakan watak terakhir kerjaya Syl sebagai Rambo. Beliau mengharapkan ia mampu menguja penonton dan seterusnya mendapat sambutan yang memberansangkan.
2 Komentar untuk "Filem Rambo 5 2015"

Ayo bagi yang mau gabung .... kami agen game online ya ...
yang hobby main game merapat yuk ...
salam admin F4n5 :)

suka main game online ,tapi uang jajan terbatas guys??
yuk, gabung bersama kami di F4n5--83771nG => Agen BOLA terbesar tidak perlu keluar bnyak uang nya ya guys,, cuma 50 rb loh kamu sudah bisa bergabung bersama kami , MINAT ????? yuk langsung saja ,
untuk info lebih lanjut silahkan di add saja ya
WA kami @ +855 963 156 245
line @ fansbetting
wechat @ fansbetting3
bersama dengan kami CS fansbetting thankyou,,,


Back To Top